Σχεδιασμός Λογοτύπου - Εταιρική Ταυτότητα

Γιατί είναι σημαντικός ο σχεδιασμός ενός καλού λογοτύπου

LOGO DESIGN

Ο σχεδιασμός ενός λογοτύπου είναι υψίστης σημασίας για κάθε επιχείρηση και οργανισμό μικρού και μεγάλου μεγέθους.

Το λογότυπο (logo) δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ένα κοινότυπο γραφιστικό αλλά ως βασικό κομμάτι της ταυτότητας μιας εταιρείας. Ένα καλό και επαγγελματικό λογότυπο πρέπει να αντανακλά τις αξίες, την φιλοσοφία και την ιστορία της επιχείρησης και να “χτίζει” την εμπιστοσύνη του κοινού και των πελατών της.

Σκεφτείτε πόσα διαφορετικά λογότυπα συναντάτε στην καθημερινότητα σας. Κάποια από αυτά σας προκαλούν θετική εντύπωση ενώ κάποια σας προδιαθέτουν αρνητικά. Εν πετυχημένο λογότυπο καταφέρνει να “αποτυπώνεται” στο μυαλό του καταναλωτή, να του μεταφέρει στοιχεία του τι δημιουργεί ή προσφέρει η επιχείρηση και να του δημιουργεί μια θετική προδιάθεση για το brand πριν καν αυτός αλληλεπιδράσει μαζί του.

Στην iServices αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό και τη δημιουργία επαγγελματικών λογοτύπων και εταιρικής ταυτότητας για επιχειρήσεις, καταστήματα και επαγγελματίες κάθε κλάδου.

?

Δημιουργία Λογοτύπου - Η μέθοδος υλοποίησης

01

Κατανόηση

Συζήτηση με τον πελάτη για να κατανοήσουμε την ταυτότητα και τους στόχους της επιχείρησης/εταιρείας

02

Έρευνα απόδοσης

Έρευνα απο επαγγελματία γραφίστα της iServices ώστε να βρεί τις κατάλληλες γραμματοσειρές, χρώματα και στοιχεία που ταιριάζουν αρμονικά με το προφιλ της εταιρείας

03

Σχεδιασμός διαφορετικών εκδοχών

Σχεδιασμός 2-3 διαφορετικών προσχεδίων λογοτύπου ώστε να τα δει ο πελάτης και να αποφασίσει ποιο του αρέσει πιο πολύ και να κάνει σχόλια και παρατηρήσεις

04

Ολοκλήρωση

Επανασχεδιασμός και ολοκλήρωση του λογοτύπου σε όλες τις μορφές που απαιτούνται, λαμβάνοντας υπόψη, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις του πελάτη

05

Τελικός έλεγχος

Τελικός έλεγχος απο τον πελάτη για να κάνει παρατηρήσεις ή να δώσει το “okay”

06

Παράδοση

Η δημιουργία του λογοτύπου έχει ολοκληρωθεί. Ο γραφίστας μας στέλνει στον πελάτη το λογότυπο σε 3 διαφορετικές μορφές (png, svg, jpg)

*Στην iServices αναλαμβάνουμε και επανασχεδιασμό λογοτύπου

Σχεδιασμός Λογοτύπου - Εταιρικής Ταυτότητας: iServices

Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας - Η μέθοδος που ακολουθούμε

Η εταιρική ταυτότητα (branding) αποτελεί το ολοκληρωμένο εικαστικό προφίλ μιας εταιρείας. Είναι εξαιρετικά σημαντική (ειδικά για μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις) καθώς αντανακλά την φιλοσοφία, το όραμα και τους στόχους της εταιρείας και διασφαλίζει ότι το κοινό θα βλέπει ένα συγκεκριμένο “πρόσωπο” κάθε φορά που συναντά την εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, σε φυσικά καταστήματα και στο διαδίκτυο και θα την ταυτίζει με αυτό. Πολλοί συγχέουν την εταιρική ταυτότητα με την δημιουργία λογοτύπου. Το λογότυπο αποτελεί μόνο ένα (αλλά βασικό) κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας.

Για την δημιουργία εταιρικής ταυτότητας στην iServices ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα:

01 | Αναλυτική συζήτηση

Αναλυτική συζήτηση με τον πελάτη για να κατανοήσουμε την ταυτότητα, την φιλοσοφία και τους στόχους της επιχείρησης/εταιρείας

02 | Έρευνα διαδικτύου

Ερευνά από επαγγελματία γραφίστα της iServices ώστε να βρει τις κατάλληλες γραμματοσειρές, χρώματα και στοιχεία που ταιριάζουν αρμονικά με το προφίλ της εταιρείας

04 | Εταιρική Ταυτότητα

Δημιουργία επιλεγμένης εταιρικής ταυτότητας με βάση τις παρατηρήσεις και τα σχόλια του πελάτη

03 | Δημιουργία προσχεδίων

Σχεδιασμός 2-3 προσχεδίων εταιρικής ταυτότητας (logo, slogan, χρώματα, γραμματοσειρές) και meeting με τον πελάτη ώστε να αποφασίσει ποιο από αυτά του αρέσει πιο πολύ και να κάνει σχόλια και παρατηρήσεις

05 | Τελικός έλεγχος

Τελικός έλεγχος από τον πελάτη ώστε να κάνει οριστικές παρατηρήσεις και να δώσει το okay για την ολοκλήρωση της εταιρικής ταυτότητας

06 | Ολοκλήρωση και παράδοση

H δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας έχει ολοκληρωθεί. Η εταιρική ταυτότητα αποστέλλεται στον πελάτη σε αναλυτικό αρχείο που περιέχει: 

– Ανάλυση του πως σχεδιάστηκε η εταιρική ταυτότητα και τι πρεσβεύουν και αναδεικνύουν τα στοιχεία της 

-Λογότυπο και εναλλακτικές μορφές λογοτύπου για χρήση σε διαφορετικού τύπου αρχεία και προϊόντα 

-Τagline της επιχείρησης (Slogan) 

-Eταιρικά Χρώματα με τους κωδικούς τους 

-Εταιρικές Γραμματοσειρές 

-Mockups που έχουν επιλεχθεί μετά από συζήτηση με τον πελάτη με το logo και το slogan της εταιρίας

07 | Οδηγίες διαχείρισης

Τέλος ο γραφίστας μας πραγματοποιεί meeting με τον πελάτη για να του εξηγήσει πως πρέπει να χρησιμοποιούνται τα διάφορα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας

*Η υπηρεσία δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας προσφέρεται αποκλειστικά με την κατασκευή ιστοσελίδας ή e-shop

Θέλετε να μάθετε τιμή για τον σχεδιασμό λογοτύπου ή τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας ;

FAQ

Συχνές ερωτήσεις για τον σχεδιασμό λογοτύπου

FAQ

H δημιουργία λογοτύπου δωρεάν ή με πολύ χαμηλό κόστος με κάποια οnline εφαρμογή ή πρόγραμμα είναι μια λύση που εξετάζει αρκετός κόσμος που θέλει να ρίξει το κόστος του σχεδιασμού λογοτύπου. Η άποψη μας είναι ότι μια τέτοια λύση δεν αξίζει. Τα προγράμματα αυτά έχουν κάποια έτοιμα σχεδιαστικά πρότυπα λογοτύπων και εσείς απλά διαλέγετε ένα που σας αρέσει. Αυτό σημαίνει ότι το logo σας δεν θα είναι μοναδικό αλλά θα έχουν σχεδόν το ίδιο χιλιάδες άλλες εταιρείες παγκοσμίως. Επίσης το logo δεν θα πρεσβεύει τη φιλοσοφία και τις αξίες τις επιχείρησης σας. Η επιλογή ενός κακού λογοτύπου μπορεί να στιγματίσει αρνητικά την επιχείρηση σας και να κάνει κακό στο brand name σας. Για αυτό κατά τη γνώμη μας τη δημιουργία του πρέπει να αναλάβει ένας επαγγελματίας γραφίστας που αντιλαμβάνεται την φιλοσοφία, το business plan και τους επιχειρηματικούς στόχους σας.

Η απάντηση είναι ξεκάθαρα ναι. Πολύ κόσμος νομίζει ότι ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι πολύ απλό που μπορεί να γίνει μέσα σε 10 λεπτά. Η αλήθεια είναι ότι ο σωστός σχεδιασμός απαιτεί γνώσεις γραφιστικής και design, εμπειρία και καλή αντίληψη. Ένας επαγγελματίας γραφίστας μπορεί να προσέξει λεπτομέρειες που δεν θα αντιληφθεί ένα κοινός παρατηρητής και να σχεδιάσει το λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα με σωστό τρόπο ώστε να αποφύγει πιθανά μελλοντικά προβλήματα.

Ο επανασχεδιασμός λογοτύπου δεν ξεκινάει από το μηδέν. Υπάρχει ήδη ένα εταιρικό λογότυπο ή μια εταιρική ταυτότητα και σκοπός του επανασχεδιασμού είναι να το επικαιροποιήσει, να το κάνει πιο μοντέρνο και πιο ελκυστικό για το κοινό της επιχείρησης που πιθανόν να έχει αλλάξει με το πέρασμα των χρόνων. Κάθε σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να εξετάζει τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της κάθε 4-6 χρόνια.

Προτεινόμενες υπηρεσίες μαζί με τον σχεδιασμό λογοτύπου και δημιουργία εταιρικής ταυτότητας